| |
|
|
| [Column] Treyarch's productie WaW. |
| Call of Duty: World at War | 02-03-09 13:40:25 |
|
|
Als nieuwsposter is het belangrijk dat je goed kijkt naar waar je over schrijft, dat is immers je werk, als je het dan al zo mag noemen. Ik ben me er dus ook van bewust dat het mijn taak is goed te kijken naar de kwaliteit van de producties. Ik richt mijn scherpe blik op Call of Duty: World at War, het zorgenkindje uit de schoot van Treyarch! Ik schrijf pas sinds december 2008 nieuwsberichten voor Callofduty.nl, ik zit er dus nog niet zo lang bij. Ik vind dat het mijn taak is om te schrijven over iets waar ik verstand van heb, dus ik interesseer me ook voor de meningen en gedachten van mensen die onze website regelmatig bezoeken. Ik snap de frustratie en onenigheid ook zeker. Hierbij komt kijken dat de één zijn probleem, niet het probleem van de ander is. Even terug naar mijn blik op het spel en mijn research en alles wat daarbij komt kijken. In november 2008 kwam Call of Duty: World at War uit, met voorafgaand de beta. Ik heb ook meegedaan met de beta, en vond het spel toen heel erg leuk. Vooral de map Castle was voor mij de saus op mijn verse Call of Duty steak. Ik ben meestal iemand die de multiplayer erg vermakelijk vindt, en die heb ik dan ook het eerst gespeeld toen ik het originele schijfje in huis had. Natuurlijk waren er al mensen die zo gek waren het maximale level te bereiken, deze mensen lieten mij zien hoe mooi het spel is. Ik mocht al redelijk vroeg snoepen (met mijn toen nog nieuwe computer) van de flamethrower en ik moet zeggen dat ik niet alleen in het spel aardig geroosterd werd, ook achter mijn scherm kreeg ik het warm van de gelikte graphics! Ik ben in een later stadium van het spel de zombie-modus gaan spelen en moet zeggen dat ik het heel erg leuk vond hoe Treyarch het in elkaar gezet heeft. De zombies zien er lekker smerig uit, en de bloederige effecten maken het een genot voor het oog om ze daarna als haasjes tegen de vlakte te zien gaan! Pluspunt dus dat ze aan World at War de zombie modus hebben toegevoegd. Verder vind ik co-op ook héél erg geslaagd. Ik heb veel mensen Treyarch horen bekritiseren om het geluid. Zelf vind ik dat dit onterecht is. Ik vind het erg realistisch en vind absoluut de essentiële geluiden goed hoorbaar en mooi klinken. Tot dusver dus hele positieve signalen van mijn kant. Johan Cruijf zou zeggen; “Elk voordeel heeft zijn nadeel”. Treyarch heeft veel te kampen met aardig wat negatieve klanken uit verschillende richtingen. Deze heeft Treyarch duidelijk te danken aan hun omgang met de community. Verschillende mod-makers zijn gestopt met het produceren van nuttige tools en programma’s. Deze mensen hebben stuk voor stuk ook aangegeven dat het hen o.a. gaat om de support van Treyarch. De support van Treyarch is duidelijk om te huilen, en de kopers van dit spel laten ook van verschillende kanten uit weten dat ze zelfs spijt hebben van hun aankoop. Dat kan nooit goed zijn. Veel frustratie vanuit de community, en veel ontevredenheid. Ik vind zelf de support ook niet echt om over naar huis te schrijven. Jammer dus. Als je zorg draagt voor een productie, zorg dan dat het de aandacht krijgt die het nodig heeft! Een bakker rekent ook geen volledig brood als je een halfje wilt! Het spel had voor de patch heel erg te kampen met vervelende spawns. Hierdoor heb ik soms heel geïrriteerd het spel weggelegd en dan haalde ik noodgedwongen Infinity Ward’s meesterwerk Call of Duty 4: Modern Warfare weer uit het stof. Verder ben ik van mening dat het te makkelijk is elkaar neer te schieten. Een speler die niet echt kaas heeft gegeten van dit spel, kan redelijk eenvoudig een gevorderde speler neerschieten wat – naar mijn mening – de gameplay erg verstoort. In de singleplayer vind ik het lastig om te zien wanneer je naar voren moet met je team van soldaten, of wanneer je dekking moet geven en de vijand naar achter moet pushen. Wat ik er nog aan wil toevoegen is dat de enorme lading computertechnische problemen die bij de installatie van het spel komt kijken en daarna, mij niet echt doen vastkleven aan mijn schermpje. Ik heb erg veel bluescreens gehad wat mij tot op het bot ergerde. Tijd voor de eindconclusie! Treyarch heeft een spel gemaakt dat heel erg mooi is. In deel vier vocht je voornamelijk in steden, terwijl je in World at War in principe in het gras kan liggen vier meter voor je vijand zonder dat ze je kunnen zien. Dát vind ik heel mooi aan het spel, het realisme. Er zijn meer plekken waar je gebruik kan maken van de omgeving (struiken, kisten met munitie, auto’s, gras e.d.) De wapens en geluiden vind ik prima. Ik hoor heel goed wanneer iemand met een sniper schiet, of wanneer iemand een pistool of machinegeweer gebruikt. De tanks vind ik geweldig, ik kan er niets anders over zeggen. Leuk om ze uit te schakelen, en zelfs spannend want je weet niet precies wat zij zien, en de juiste manoeuvre vinden is zeker een uitdaging! Alhoewel ik net als vele anderen meer een fan ben van Infinity Ward, vind ik Call of Duty: World at War méér waard dan alleen een titel met het etiket ‘zorgenproductie’. Geweldig spel, en het spel heeft een waardige plek tussen mijn andere games hier in de kast achter mijn flatscreen. Ik laat mijn dvd speler nog flink smullen van het schijfje eer wij hier met de redactie ons honderd procent op Modern Warfare 2 gaan richten. Ik zeg ja tegen Treyarch, en hoop op verbetering waar zij tot nu toe heeft gefaald. Treyarch verdient meer waardering voor dit stukje geschiedenis in de pacific! Ahraneas. |
| Geschreven door: Ahraneas |
|
|
| Geplaatst door: Kevinv33 |
02-03-09
|
| Mooi stukje. |
|
| Geplaatst door: Redactie - Ahraneas |
02-03-09
|
Dank je man . |
|
| Geplaatst door: Jaimy |
02-03-09
|
ik kan me er helemaal in vinden  |
|
| Geplaatst door: josp |
02-03-09
|
Ik begrijp niet dat je zegt de geluiden zijn prima
nou ik vind het waardeloos, vooral het lopen van je tegenstanders
lijkt wel uit een animatiefilm van 75 jaar geleden,en als een speler met het mes gekeeld word is het net of het achter je gebeurd ook al is het ver van je vandaan!
de tanks zijn mooi maar niet realistisch ,ze worden al geblokkeerd door een munitie kistje. als je acher een boom zit kunnen ze je niet raken met het kanon! enz enz
nee geef mij maar COD4 en COD 2 |
|
| Geplaatst door: marabunta |
02-03-09
|
mooi zo dan ben je een van de weingen .
en ben het er echt niet mee eens dat zal wel duidelijk zijn ..
dus wordt verder niks vermeld over de slechte linux files ??
slechte suport ?
dat voor een game waar 1.4 miljard is omgezet ??
sorry man je zal een aardige snuiter wezen .. maar vertel dan ook gewoon de waarheid .
deze game zuigt van de fouten . |
|
| Geplaatst door: Jeroen |
02-03-09
|
marabunta schreef:mooi zo dan ben je een van de weingen .
en ben het er echt niet mee eens dat zal wel duidelijk zijn ..
dus wordt verder niks vermeld over de slechte linux files ??
slechte suport ?
dat voor een game waar 1.4 miljard is omgezet ??
sorry man je zal een aardige snuiter wezen .. maar vertel dan ook gewoon de waarheid .
deze game zuigt van de fouten . |
Marabunta begrijp wel dat de PC kant van de Cod series maar echt een klein stukje is van de 1.4 miljard grote taart op de consoles zijn beide games Cod4 en World at war gewoon goed.
De tijd dat de PC gamer het grote geld in bracht voor game developers is voorbij wat je nu krijgd is dat de cod series optimaal getuned worden voor de Consoles en wat erover blijft is voor de PC community een verkapte console port je moet maar gewoon hopen dat de volgende game beter werkt als Codwaw op de PC. |
|
| Geplaatst door: mep |
02-03-09
|
@marabunta
lees eerst is voor dat je wat gaat zeggen. Hij heeft duidelijk vermeld dat er slechte support is! |
|
| Geplaatst door: yep |
02-03-09
|
mep schreef:@marabunta
lees eerst is voor dat je wat gaat zeggen. Hij heeft duidelijk vermeld dat er slechte support is! |
Ach' kritiek hou je toch.Iedereen schrijft wel een stukje waar hij of zij gelijk in heeft.
Verder een duidelijk stukje post. |
|
| Geplaatst door: marabunta |
02-03-09
|
@jeroen
je heb helemaal gelijk man .. dat weet ik ook wel ..
ik kijk net in de server lijst van WW internet lijst ik zie dat bij de eerste 100 servers mischien 30 man in zitten .. vindt ik slechte zaak . is er wel wat aan de hand met de pc versie .door de slechte suport . gaat deze geweldige game naar de kloten .. weet alles van consoles ik heb zelf een ps3 heb net ook killzone 2 gekocht .. moet zeggen ben zeer onder de indruk van die game . ik zit te twijfelen of ik wel door ga met de pc .ik moet om de ander half jaar mijn pc upgraden .. kost zo'n 700 e
met ps3 doe ik 4 tot 5 jaar en kost 400 e .maar in mijn hart
blijf ik pc gamer ..en als ik dan zie wat een software bedrijf in jaar verknalt .. mag ik dan beetje de pest in hebben .
ik draai al 6 jaar gameservers .. ook voor cod 5 .en zie dat het met de linux files na 4 maanden nog niks is .. lijkt het er wel beetje erop dat ze de pc sectie liever kwijt dan rijk zijn .
maar ik heb er wel 54 e voor betaald .
is diep triest.
oja @MEP goed lezen wat ik neer zet ..wordt beetje naar achteren gedrukt ..wat hij meld . |
|
| Geplaatst door: FullMetal |
02-03-09
|
Later op de avond zal ik dit stukje eens doornemen... dit vergt toch wel een inspanning (ooit gehoord over alinea's?).
Enige verbetering in de opmaak zou het aangenamer maken om dit te lezen. Het oogt namelijk ook aantrekkelijker (wat dus meer mensen aantrekt om dit te lezen).
Eerst 'belangrijke' zaken doen vooraleer ik aan deze brok begin. |
|
| Geplaatst door: Wintahs |
02-03-09
|
Ook ik ben een beginnende schrijver(moh.nl).
Mooi stukje,maar ik raad je wel aan om alinea's te gebruiken,dat leest stukken makkelijker! |
|
| Geplaatst door: swixx |
02-03-09
|
| wie is nou echt van plan om dat heeeeeleeeee stuk te lezen |
|
| Geplaatst door: Freeman |
02-03-09
|
| Treyarch had beter een expansion kunnen maken voor CoD4MW. dan had je meer uit CoD4 gehaald qua correcte bestanden en had er niet een heel nieuw audio systeem te hoeven worden ontwikkeld |
|
| Geplaatst door: 1wilco12 |
02-03-09
|
| Hey, erg mooi geschreven je praat goed over de voor en nadelen! Erg goed gedaan! |
|
| Geplaatst door: Redactie - Ramp |
02-03-09
|
| Gefeliciteerd Ahraneas met deze mooie column. |
|
| Geplaatst door: grutte pier |
02-03-09
|
kollum vind ik goed geschreven (dikke duim omhoog) mischien meer alinea's erin zou idd niet kwaad kinnen maar kniesoor die daarover valt (het gaat om de inhoud)....
heb idd veel last gehad van die blauwe schermpjes voor patch 2 (wat meestal ook nog eens samen ging met het verliesen van alles wat je gehaald had, lees : weer vanaf rank 1 beginnen met niks)
spel is soms idd veel te gemakkelijk voor de beginner die zomaar ervaren spelers neer kunnen schieten (voorral als die beginners een beetje capmen), maar dat loste ik op door niet op hardcore servers te spelen.
ben zelf na het instaleren van de patch 1.2 weer helemaal vanaf rank 1 begonnen (was ondertussen weer alles kwijtgeraakt) en ben nu op dit ogenblik in 5:20 uurtjes al weer bij rank 27 gekomen (rustig aan spelend)..
alles in oog nemend is mijn cionclusie dat het wel een redfelijk mooi spel is alleen nadeel is dat ik hem gemakkelijker vind dan cod4, blijf hopen dat de patch 1.3 daar wat verandering in kan gaan brengen dus we wachten af..
(zo en nu ga ik weer cod4 spelen met heel af en toe wat cod5 ertussen door voor het "domme" knalwerk)
|
|
| Geplaatst door: grutte pier |
02-03-09
|
hmmmm lees hierboven nog ff na en zie dat ik hier en daar wat te snel heb getyped, ach het is te begrijpen als je ff doorleest)
|
|
| Geplaatst door: Lionhearth |
02-03-09
|
collum vind ik ook goed geschreven.
alleen ik vind WaW maar een slechte kopie van cod MW 4
sommige mods voor cod 4 zijn ongeveer even goed, ook de zombie mode in WaW is na geaapt van bv dobby's zombie mod voor cod 4 |
|
| Geplaatst door: Destroyer |
02-03-09
|
marabunta schreef:@jeroen
je heb helemaal gelijk man .. dat weet ik ook wel ..
ik kijk net in de server lijst van WW internet lijst ik zie dat bij de eerste 100 servers mischien 30 man in zitten .. vindt ik slechte zaak . is er wel wat aan de hand met de pc versie .door de slechte suport . gaat deze geweldige game naar de kloten .. weet alles van consoles ik heb zelf een ps3 heb net ook killzone 2 gekocht .. moet zeggen ben zeer onder de indruk van die game . ik zit te twijfelen of ik wel door ga met de pc .ik moet om de ander half jaar mijn pc upgraden .. kost zo'n 700 e
met ps3 doe ik 4 tot 5 jaar en kost 400 e .maar in mijn hart
blijf ik pc gamer ..en als ik dan zie wat een software bedrijf in jaar verknalt .. mag ik dan beetje de pest in hebben .
ik draai al 6 jaar gameservers .. ook voor cod 5 .en zie dat het met de linux files na 4 maanden nog niks is .. lijkt het er wel beetje erop dat ze de pc sectie liever kwijt dan rijk zijn .
maar ik heb er wel 54 e voor betaald .
is diep triest.
oja @MEP goed lezen wat ik neer zet ..wordt beetje naar achteren gedrukt ..wat hij meld . |
hey man ik begrijp je frustratie maar Treyarch mag dan wel de develepor zijn het is activision die aan de touwtjes trekt.
Ik zelf host samen met mijn clan ook al 5 jaar gameservers waaronder nu ook een paar codwaw servers ook wij zijn zo eigenwijs om 40 slots te hosten lol ja spawns zijn klote soms maar goed dat neem ik op de koop toe het is best wel goed te spelen bewijst ook maar weer eens onze server 24/7 40 spelers volle bak. |
|
| Geplaatst door: Cadiuro |
02-03-09
|
Ik heb denk ik geluk gehad - de enige bugs waar ik last van had zijn de co-opmode die gebrekkig werkt en de fast-rank servers. Beide zijn echter verholpen door patch 1.2. Als casual gamer vind ik de game echt geweldig - hij ziet er mooi uit, hij klinkt goed (je moet het niet met me eens zijn, maar ik vind het geluid echt prachtig!) en hij speelt best lekker.
Ik blijf het 'n prachtgame vinden  |
|
| Geplaatst door: FullMetal |
02-03-09
|
Om te beginnen; kudos voor jouw, er zitten weinig tot geen 'storende' tijpfouten in dit artikel. Je had wel de opbouw van dit artikel meer kunnen verzorgen (Alinea's?). Tevens verkeerd plaatsen van komma's (of het ontbreken hiervan) en overmatig gebruik van 'en' stoorde mij het meest. Maar dat zijn bijzaken.
Inhoudelijk: over het algemeen ben ik het met je eens. Maar mensen vergeten precies dat dit alles niet plotseling bij deze titel begon. Sinds Call of Duty 2 is de franchise 'gemakkelijker' gemaakt... is de support (voornamelijk voor modders) nogal pover...
In het kort: de franchise is van PC naar CONSOLES gegaan. Ze hebben de wapens niet gebalanceerd maar gewoon gemakkelijker gemaakt volgens populariteit: volautomatische wapens zijn populairder bij de meeste spelers en daarom zijn deze ook krachtiger (lees: zijn ze gemakkelijker te gebruiken èn om vijanden mee om te leggen).
Zo gaat het gewoon, wat ik diep triest vind. Vooral zijnde fan van het briljante United Offensive. Toen was elk wapen ietwat uniek... qua terugslag, schade wat het aanrichtte, vuursnelheid, accuratie... Men had gigantisch grote maps en een degelijk werkend spawnsysteem. Modsupport was niet perfect maar er kon tenminste 'custom content' geproduceerd worden door de community (German Front Mod? De vele maps die voor UO werden uitgebracht? Merciless? En nog vele anderen...).
Je zou alles in een breder perspectief moeten zetten (naar mijn mening)... maar dat was niet de bedoeling van jouw artikel/opiniestuk. |
|
| Geplaatst door: Nightstalker NL |
03-03-09
|
FullMetal schreef:Om te beginnen; kudos voor jouw, er zitten weinig tot geen 'storende' tijpfouten in dit artikel. Je had wel de opbouw van dit artikel meer kunnen verzorgen (Alinea's?). Tevens verkeerd plaatsen van komma's (of het ontbreken hiervan) en overmatig gebruik van 'en' stoorde mij het meest. Maar dat zijn bijzaken.
Inhoudelijk: over het algemeen ben ik het met je eens. Maar mensen vergeten precies dat dit alles niet plotseling bij deze titel begon. Sinds Call of Duty 2 is de franchise 'gemakkelijker' gemaakt... is de support (voornamelijk voor modders) nogal pover...
In het kort: de franchise is van PC naar CONSOLES gegaan. Ze hebben de wapens niet gebalanceerd maar gewoon gemakkelijker gemaakt volgens populariteit: volautomatische wapens zijn populairder bij de meeste spelers en daarom zijn deze ook krachtiger (lees: zijn ze gemakkelijker te gebruiken èn om vijanden mee om te leggen).
Zo gaat het gewoon, wat ik diep triest vind. Vooral zijnde fan van het briljante United Offensive. Toen was elk wapen ietwat uniek... qua terugslag, schade wat het aanrichtte, vuursnelheid, accuratie... Men had gigantisch grote maps en een degelijk werkend spawnsysteem. Modsupport was niet perfect maar er kon tenminste 'custom content' geproduceerd worden door de community (German Front Mod? De vele maps die voor UO werden uitgebracht? Merciless? En nog vele anderen...).
Je zou alles in een breder perspectief moeten zetten (naar mijn mening)... maar dat was niet de bedoeling van jouw artikel/opiniestuk. |
Wat maakt dan nou uit. Ik stoor me aan de "tijpfouten"die jezelf maakt. Het is namelijk "TYPEFOUTEN" Dus een komma te veel of verkeerd geplaatst is dan toch niet zo erg."  |
|
| Geplaatst door: Jaimy |
03-03-09
|
@lionheart
De zombie mode is niet nageaapt van CoD4. Deze mod dateert al vanaf CoD2 (zo niet misschien zelfs wel 1, weet niet zeker). En vooraf gezien ging het ook anders met de hunter en de zombies, dus het is wel degelijk anders geworden. De zombie mode is naar mijn weet gewoon een aanvulling op de Co-Op. Nu ook de nieuwe officiële maps er aankomen zullen we hier nog lang van blijven smullen. En jongens, het heeft niet echt zin om deze nieuwe jongen nu te gaan beoordelen op wat hij van het spel vindt. Iedereen heeft zijn eigen mening.
Goed stukje! en succes, alinea's kunnen inderdaad niet kwaad, maar voordat ik dit kritiek puntje las had ik er eigenlijk helemaal geen last van. |
|
| Geplaatst door: Redactie - Ahraneas |
05-03-09
|
marabunta schreef:| mooi zo dan ben je een van de weingen .en ben het er echt niet mee eens dat zal wel duidelijk zijn ..dus wordt verder niks vermeld over de slechte linux files ??slechte suport ?dat voor een game waar 1.4 miljard is omgezet ??sorry man je zal een aardige snuiter wezen .. maar vertel dan ook gewoon de waarheid .deze game zuigt van de fouten . | Dat is jouw mening dan. Dit stukje is een opsomming van mijn eigen ondervindingen.Iets is zo, of iets is een mening. Ik geef gewoon mijn mening, en ik vind het spel erg leuk. |
|
| Geplaatst door: Redactie - Ahraneas |
05-03-09
|
FullMetal schreef:Later op de avond zal ik dit stukje eens doornemen... dit vergt toch wel een inspanning (ooit gehoord over alinea's?).
Enige verbetering in de opmaak zou het aangenamer maken om dit te lezen. Het oogt namelijk ook aantrekkelijker (wat dus meer mensen aantrekt om dit te lezen).
Eerst 'belangrijke' zaken doen vooraleer ik aan deze brok begin. |
Je mag je mening hebben hoor, maar ik schrijf stukjes hier met een rede. Ik wil hier graag mee verder in m'n leven, en heb al de nodige ervaring. Dit stukje zit prima in elkaar, op school leren ze je het ook zo.
Ik schrijf geen stukje als ik denk dat het verkeerd in elkaar zit . "Weleens gehoord van alinea's?", denk dat je zelf niet zo heel goed weet waar je over praat. |
|
| Geplaatst door: Redactie - Ahraneas |
05-03-09
|
@ iedereen:
Bedankt voor de feedback en reacties! |
|
| Geplaatst door: tiffanyjewelry |
06-03-09
|
Links:The followings are about 上海印务.If you want to know more info,the followings are good choice.
· 上海印务
· 上海移印
· 上海丝印
Links:The followings are about 广告笔.If you want to know more info,the followings are good choice.
· 礼品笔
· 广告笔
· 促销笔
If you are a fan of those,pls don't miss the info i gave you above.I swear all of them are useful.
· 礼品笔
· 广告笔
· 促销笔 |
|
| Geplaatst door: louis vuitton replica |
13-09-09
|
I’d love to discuss louis vuitton replica , but I am not sure if you really have one.
This replica louis vuitton is so unique, and I never see it’s sold in the LV stores, where did you get this one please?
This replica handbags is just come out this spring show, it’s a totally new style of replica handbags , worth to buy. |
|
| Geplaatst door: qingpi@168.com |
28-09-09
|
jewelry stores ’s own, since they never sell outside their jewelry stores
I get this necklace as second-hand item at a tiffany jewellery store near my district, half price of new, I am happy.
You may take good care of you tiffany jewelry on sale at any jewelry stores, and it will cost much less than the official tiffany jewelry stores
|
|
| Geplaatst door: discount tiffany jewelry |
26-10-09
|
That little blue box - everyone woman dreams of seeing it come their way. tiffany jewelry jewelry is world renowned for its stunning quality and top of the line artisanship; however, it also has a reputation for having a price tag that is way out of most people's leagues.
discount tiffany jewelry That doesn't mean you can't get that Tiffany look you want at a price you can afford, however. Thanks to replica Tiffany jewelry, you can look like you are draped in Tiffany jewelry, and yet still have the money left in your pocket to go out and show off your looks. |
|
| Geplaatst door: sanj |
29-01-10
|
Hi,dear friend:
let you a exicited place!
www.fendsell.com
www.grownproducts.com
cheap christian louboutin shoes wholesale louis vuitton handbags replica gucci shoes and bags
discount UGG |
|
| Geplaatst door: tag heuer link |
12-03-10
|
| He was replaced by a spaced-out stranger who often looked golf watch bloated – he golf watch claimed at one point to have weighed 285 pounds after spending tag heuer golf watch almost a decade tag heuer golf watch as a shut-in, depressed and in bed. For a long time, he seemed to tag heuer link stumble around tag heuer link, no longer able to clearly articulate a sad, complicated microtimer life story microtimer of drugs and sexual abuse. He truly was a lost boy. Corey tag heuer microtimer had a tremendous tag heuer microtimer saboteur inside of him. |
|
| Geplaatst door: tag heuer monaco |
12-03-10
|
| And that saboteur he surrendered to, says monaco Dr. Nicki J. monaco Monte, Haim’s on-screen therapist for the reality show The Two tag heuer monaco Coreys. He tag heuer monaco was living under the spell of his addiction and he monza was never able monza to break that spell. The 38-year-old actor collapsed at tag heuer monza his mother's tag heuer monza apartment Wednesday morning and was later pronounced new tag heuer formula 1 dead, possibly new tag heuer formula 1 of a prescription drug overdose, according to the LAPD. |
|
| Geplaatst door: tag heuer pasha |
12-03-10
|
| In the last few years of his life, Haim was tag heuer formula 1 probably best tag heuer formula 1 known for teaming up with Corey Feldman, his Lost Boys tag heuer pasha costar, in tag heuer pasha The Two Coreys. The show, which had been intended as a campily tag heuer formula 1 enjoyable train tag heuer formula 1 wreck, turned into clammy psychodrama when Haim revealed that, like grand carrera Feldman, he had grand carrera been sexually abused as a child. Shortly after that he suffered a relapse and Feldman, himself a tag heuer grand carrera recovering drug tag heuer grand carrera addict, refused to continue to promote the show alongside Haim. |
|
| Geplaatst door: www.watchtimex.martbase.com |
12-03-10
|
www.watchtimex.martbase.com
replica watch
Best designer Replica Watches are the great attributes to accentuate your success and social position. The outstanding uality and design make them famous all over the world and their popularity doesn't wink out as the years pass by. Our replica atches will be almost as precise and durable as the original watch and will look exactly the same. It will cost you a convenient mount of money and prove to be a very reliable watch that will also feel precious round your wrist. |
|
| Geplaatst door: sadga |
22-04-10
|
This brand Louis Vuitton bags and louis vuitton purses arrived! More discounts are just only in our website. jimmy choo has not only limited to the design,and sale of high-end leather goods and luggage,but to become involved in fashion
|
|
|
|
|
|